Sign In

Remember Me

המדריך לשוחרי החופש מעריצות המדינה הבוזזת

במדריך הזה תמצא את תוכנית הפעולה ואת הלך הרוח שיש לאמץ כדי לפרוק מעליך את עול המדינה הבוזזת או במילים אחרות: כדי להשתחרר מכבלי העבדות של המדינה המודרנית – להיות חופשי!

מטרת המדריך לעורר אותך למחשבה ביקורתית על המדינה שבה אתה חי ואותה אתה אוהב.

תן לרעיונות שבמדריך לגדול במוחך, טפח אותם, והם יגמלו לך בדרכי פעולה ובחסינות נפשית מפני המדינה הבוזזת. אולי הם ידריכו אותך איך להרוויח הרבה כסף בלי לשלם מס, באופן חוקי כמובן 🙂

"לבה של המדינה פועם, גופה נושם, וקיומה מתאפשר בזכות המסים שהיא בוזזת מאזרחיה. אך המדינה יודעת שבאמצעות כפייה ואיומים יהיה קשה לשלוט על אנשים לאורך זמן. לכן עדיף לה לגרום לאזרחיה לחוש הזדהות עם מטרותיה. עבדים צייתנים וכנועים מרצונם החופשי עדיפים על עבדים מרדנים שמשתעבדים מפחד או באיום. (מחקר: לעבוד 192 ימים בשנה כדי לשלם מס)

כאשר האזרחים משוכנעים בנחיצותה של המדינה ומזדהים עם מטרותיה אפשר לגבות מהם מסים, לפגוע בזכויותיהם ולשלול את חירותם בלי חשש למהפכה. עדר הכבשים מאמין לרועה בדרך לשחיטה" (ציטוט מתוך המדריך)

ייתכן שאתה צעיר ואין לך תוכניות לעתיד הרחוק, אבל למדינה כבר יש תוכנית ברורה מה לעשות אתך: את גופך היא תשעבד, את כספך היא תחלוב, ואת נשמתך היא תקנה במצעדי צבא בזבזניים, בסיסמאות פשיסטיות זולות, בחינוך לאהבת המולדת או במקרה הגרוע ביותר לאלוהים.

אבל…

אם עבדות היא לא הסטייה שלך (לפחות מחוץ למיטה), אתה יכול לשחק בתפקיד אחר ולגרום למדינה לכרוע ברך לפניך. אם תפעל על פי ההוראות במדריך, תשרת אותך המדינה ברצון, כי היא יודעת שרק מעטים מסוגלים לעשות את מה שהמדריך מלמד, ויש לה אינטרס לעשות אותך עשיר יותר.

בבוא היום, כאשר תהיה המדינה האהובה שלנו לא יותר מזיכרון רחוק, אתה תחיה בחו"ל כאדם חופשי ועשיר ותדע שעשית את הצעד הנכון 😀    

שלח את המדריך לחברים, כתוב עליו בטוקבקים, שתף אותו בפייסבוק, פרסם בפורומים והפץ לאנשים היקרים ללבך. תודה! 😉

מהדורה אפריל 2012 (מהדורה לא מעודכנת)
PDF 889KB

לא מצליח לקרוא את המסמך?
הורד והתקן את Adobe Reader

המדריך נכתב לכל שוחרי החופש ומיוחד לקורא העברי. יש לקרוא את האזהרה בתחילת המדריך.

עידכון ינואר 2024: עברו 12 שנה מאז שכתבתי את המדריך ועל אף שמהות ורוח הדברים נשארה פחות או יותר זהה, חלק מהנקודות שהתייחסתי אליהם השתנו. החיים דינמיים, וגם תפיסתי לגבי המציאות. למשל, אני לא מגדיר את עצמי, כבר שנים רבות, כאנרכו-קפיטליסט או כליברטריאן. למרות שאני מסכים לתפיסה הכלכלית שלהן, אני חולק לגבי המקור המוסרי והנימוקים להם. בעשור האחרון אני תומך בפילוסופיה האובייקטיביזם (איין ראנד) שהרובד הכלכלי הוא רק אחד מתוך תפיסה פילוסופית כוללת. יום אחד, אשוב לעדכן את המדריך.

תודה לכל מי שמסייע להפיץ את בשורת המהפכה! 🙂

עבור לפוסט "החופש שלך מתחיל כאן!"


Subscribe
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments